Annika - Song of Mana (Legend of Mana title theme) lyric - Kunci Musisi

Annika - Song of Mana (Legend of Mana title theme) lyric


Legend of Mana title theme
Composed by Shimomura Yoko
Arranged by Shimomura Yoko

Performed by Annika (Annika Ljungberg)


:: Swedish :::: English ::
Skyndar mig f�r att f� vara dig n�ra
Om och om igen, l�ngtar jag efter dig
Jag skyndar mig f�r att f� vara dig n�ra
Om och om igen, l�ngtar jag efter dig

Min l�ngtan ej n�n diamant
(bara en liten kristall)
Ett sandkorn i �knen,
en droppe i havet
Men med h�gmod kommer jag

Det �r ont om tid, och jag m�ste skynda mig
Trodde att jag var fri,
fri fr�n det f�rflutna
Men m�ngf�rgade minnen
blommar djupt i mig
�ntligen, �ntligen n�r jag dig
h�r min sanning och se min dr�m
Min vackra dr�m

�rstider kommer och g�r
och jag f�ljer i samma sp�r
�ntligen, �ntligen
n�r jag
Hurrying, to be close to you
Again and again, I long for you
I am hurrying to be with you
Again and again, I long for you

My longing is no diamond
(Just a small crystal)
A grain of sand in the desert,
One drop in the ocean
But with pride, I come

The time is short, and I must hurry
Thought that I was free,
Free from the past
But many-colored memories
Blooming deep inside of me
Finally, finally I reach you
Hear my truth and behold my dream
My beautiful dream

Seasons come and go
And I follow the same tracks
Finally, finally
I reach

0 Response to "Annika - Song of Mana (Legend of Mana title theme) lyric"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel